Eesti Metodisti Kiriku Ajakiri

Noorte Kilingi-Nõmme väljasõit

Kolmandat korda toimunud Kilingi-Nõmme väljasõit oli Pärnu koguduse noortele ja nende sõpradele mõeldud suvine telkimisega üritus.

See pakkus mitmekülgset osaduslikku ajaveetmist värskes õhus. väljasõidu traditsioonilisteks tegevusteks oli külluslik ujumine, lõunasöök kohalikus kohvikus, mitmekülgne maastikumäng, noori ülesehitav jutlus, õhtune grillimine koos ülistuslauludega, piiblitund ja osalemine kohaliku koguduse jumalateenistusel. Igal aastal on uus teema ja uus laupäevane jutlustaja. täname Jumalat eesõiguse eest olla nende väljasõitude eestvedajad, ja kõiki, kes on üritusi mistahes viisil toetanud.

Aga ühe noore kogemus üritusest on siin: „Noorte Kilingi-Nõmme väljasõit oli minu jaoks väga huvitav, naljakas, õpetlik ja tore kogemus. Ma ei ole väga hommiku inimene, aga sel päeval, kui toimus noorte Kilingi-Nõmme väljasõit, ei saanud ma üldse magada, ootusärevus oli nii suur ja hommikul olin nagu sõdur juba valmis kodust välja minema. kõigepealt kogunesime kõik Agape kiriku ees, kus rääkisime kõik asjad läbi ja paigutasime osalejad autosse.
Järgmine sihtpunkt oli Seljametsa karjäär. Mina ei julgenud vette hüpata, aga teisi oli päris naljakas vaadata. kohapeal tegime ka väikese hommikueine ja edasi suundusime Kilingi-Nõmme, sealt läksime edasi Saarde Katariina kiriku juurde, mille hoovis me ööbisime. Pakkisime kõik oma telgid lahti ja panime asjad ilusti ära. Järgmine sihtpunkt oli Resto kohvik, kus einestasime.

Pärast einestamist toimus maastikumäng. Maastikumängus oli umbes 8–9 punkti ja kõik need punktid pidid olema kindlaks kellaajaks läbitud. Minule meeldis kõige rohkem punkt, kus me pidime morse-koodi lugema. See tuli meie tiimil üpris hästi välja. Maastikumäng oli üpris pikk, aga see oli väga huvitav ja selle ajal sai palju nalja. Maastikumängu viimane punkt oli kiriku lähedal.

Õhtul oli ka võimalus Jumalat ülistada lauldes. Külalisjutlustajaks oli Taavi Hollman, kes pidas jutluse hirmudest. Kõige paremini jäi mul meelde koht, kus ta ütles: ,,Sa ei karda pimedust, vaid seda, mida pimedus endas peidab.’’ Jutlus oli väga õpetlik ja väga kuulamapanev. Pärast jutlust sai veel süüa ja omavahel juttu ajada.

Hommikul hakkasime kohe telke ja asju pakkima, et hiljem lihtsam oleks. Seejärel läksime kõik koos hommikust sööma ja siis pidas Mart Pöör meile piiblitundi. Ta oskas väga huvitavalt ja mõtlemapanevalt rääkida.

Saarde Katariina kirikus toimus lõpujumalateenistus, jutlust tuli pidama Pärnu Agape koguduse Pastor Tõnu Kuusemaa. Kohal oli ka Saarde Katariina koguduse liikmeid. Peale jumalateenistust saime teada, kes võitis maastikumängu ja saime võitjaid õnnitleda. Tagasiteel Pärnusse käisime uuesti Seljametsa karjääris ja pidasime seal väikese lõuna. Mina käisin Kilingi-Nõmme väljasõidul teist korda ja oli väga põnev kogemus.”